ICT-konsultointi- ja asiantuntijapalvelut apuna asiakaspalvelun digitalisoitumisessa.

Asiakaspalvelun digitalisoituminen on merkittävä muutos jokaiselle yritykselle. Ymmärrämme tämän ja tarjoamme käyttöönne vuosikymmenen monipuolisen kokemuksemme turvaamaan hankkeidenne onnistumisen heti alkumetreiltä lähtien.

Olemme olleet mukana toimittamassa asiakaspalvelu- ja viestintäratkaisuja niin startupeille kuin kansainvälisille yrityksille sekä tuottaneet vaativaa asiantuntijaosaamista hankintaan ja kehitykseen usean kymmenen projektin verran. Palvelumme ovat aktiivisesti myös kumppaneidemme käytössä.

Sopimusvalvonta

Sopimusvalvonnalla lisää läpinäkyvyyttä asiakkaan ja toimittajien välille, samalla varmistutaan kustannuksista sekä ajantasaisuudesta.

Hankinta

Avullamme onnistuvat vaativatkin hankkeet ja tuotamme puolestanne vaatimusmäärittelyt, kartoitukset sekä kilpailutukset.

Projektinhallinta

Ammattitaitoinen projektinhallinta takaa käyttöönoton sovitun budjetin ja aikataulun mukaisesti. Toimimme oppaananne myös kehitysprojekteissa.

Ohjelmistokehitys

Suunnittelemme täsmäratkaisut asiakkaiden tarpeisiin ja toteutamme integraatiot, verkko- sekä mobiilipalvelut ja räätälöidyt ratkaisut.

Käytännönläheinen kumppani monikanavaisen asiakaspalvelun kehittämiseen.

Olemme esimerkiksi auttaneet lääkintähelikopteriyhtiö FinnHEMS Oy:tä viestintäratkaisun hankinnassa ja käyttöönotossa, avustaneet mediatalo Keskisuomalainen Oyj:tä asiakaspalvelujärjestelmän uudistamisessa sekä kehittäneet tuotteita ja palveluita kumppaneillemme.

Avullamme varmistatte kestävän kehityksen, tehostatte toimintaanne sekä parannatte asiakas- ja työntekijäkokemustanne. Takeenamme on yli 10 vuoden kokemus julkisella sekä yksityisellä sektorilla, toimialaan ja kokoluokkaan katsomatta. Lisäksi verkostomme kattavat monet kotimaiset sekä kansainväliset toimijat.

Kiinnostuitteko? Jättäkää soittopyyntö.





Syötä puhelinnumero alla olevaan kenttään ja jätä soittopyyntö niin jutellaan rauhassa.

Soitamme takaisin viimeistään seuraavana arkipäivänä.