Vaativan ylläpidon sekä konsepti- ja softakehityksen osaamista tarjoava Remod Oy ja monikanavaista asiakaspalvelua kehittävä Consolida Oy aloittavat yhteistyön.

 
Yhteistyön taustalta löytyy kasvava tarve osaajille, joille mikään ei ole mahdotonta sillä asiakkaiden vaatimukset ovat nousseet kiihtyvällä tahdilla erittäin kovalle tasolle viimeisten vuosien aikana. Remodin supersankarit ovat monessa liemessä keitettyjä liiketoimintakriittisten sekä tietoturvallisten ratkaisujen edelläkävijöitä ja asioita tehdään asiakaslähtöisesti sekä ketterästi. Consolida tuo mukaan asiakaspalvelukehittämisen näkökulman Call ja Contact Center -ratkaisuista sekä puhe- ja viestintäympäristöistä.
 
Yhteistyö käynnistetään kädet savessa ja tapetilla ovat keinoälyn sekä datan hyödyntäminen asiakaspalvelun laadun kehittämisen näkökulmasta ja räätälöityihin tarpeisiin tuotetut asiakaskohtaiset järjestelmät.
 

Lisätietoja

Jesse Hulkko / Remod Oy
045 131 2385
jesse@remod.fi

Kim Hiekkanen / Consolida Oy
044 981 9422
kim@consolida.fi